We were dead even before the bus crashed.

Sega veckor nu asså, men har fått lite små uppgifter då och då nu men dom e så fett basic, typ posta vinyler o crap... Aja bara 1 vecka kvar efter denna, och faan va jag handlat 12"or i Stockholm asså :) de börjar bli en fin samling nu, ska fixa en ölback när jag kommer hem och lägga alla i. Får fixa nya fodral med, för dom heta skivfodralen ska fan upp på väggen.

I helgen kommer John Dahlbäck lira på Teatron i Stockholm, skulle va fett om man kommer in men de e ju på Stekarplan (Stureplan) så man vet ju inte om man kommer in om man inte kommer i en porsche... Jag vill iaf gå dit för att bli av med lite dans-kli i bena. Samma dag (Lördag) så ere ju fotboll med, faan bajen ska krossa käpp-kineserna från borås så ere bara, vi ska faan grilla ner dem till bara söder glöden sjuder över skorna på dem...

Annars, hmm... vette fan va som händer i helgen, inte mycke annat, Emilie kanske kommer förbi eftersom hon ska på Linkin Park på Globen. Men vi får la se... På Tisdag nästa vecka ska jag och Jennifer på Piraterna av Karibien 3 Världens Ände, tror den kommer va rätt bra men jag kommer få träsmak i arslet den e ju 2 timmar & 48 min xD

Dagen Låt:
Pryda - Armed/RYMD

Ps: Nej rubriken har ingenting med texten att göra jag vet...
Ps2: Jag e fett taggad på jobbet nu, hittade en låtlista som smeker ;>
Ps3: Albin gör alltid såhär så jag ska bara va lika tuff som han.
Ps4: <-- De tv-spelet har inte kommit än
Ps5: HEEEERRRRRÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback