Uwaga

Mastodont-tråkigt idag igen, har inte ens några hörlurar idag eftersom en kolega sitter med dem på. Palla detta asså, men de e ju bara 3 dar kvar nu (4 med denna men va fan måste se det possitivt :). Sen ner 2 veckor med förberedande tjaffs inför festivalen, kommer antagligen va rätt fett trist det med. Så har man inget internet där nere heller... Va faan liksom, ska nog skaffa mobilt-bredband snart istället så man inte behöver skaffa fast överallt eftersom jag tydligen inte kan bestämma vart jag ska bo än :s

Börjar bli fett sugen på värme nu med, shorts och linne tack :/ och en glass och glajjor o flipflopp på stranden, bada också... hängmatta, grilla. Gosh jag måste sluta nu annars kommer jag bryta samman i de här kontorslandskapet. Lite kul med grabbarna här, för asså jag börjar inse mer och mer... Dom har jobbat tillsammans i 4år och vet typ ingenting om varandra. Knappt äns vart de bor :s de e nästan skrämmande osocialt. Men dom kanske jobbat bäst så va vet jag...

Måste invardera mitt dagis sen med, hoppas man kan få jobb där. Kommer kanske inte palla men va faan får se de från den ljusa sidan. Det är pengar och jag behöver. Nått mer man ska plita ner idag? - Hmm ja för dom som inte vet så blev det ju tyvärr inget London då biljetterna sköt i höjden :( men men, får hoppas att man har råd att åka på nån festival i sommar men de ser ju sådär lagom ljust ut utan pengar eller hur? Ikväll ere bio med :) Jennifer & jag ska på Pirates, 2timmar och 48min - jag kommer ju fan inte ha nån röv kvar efter de, ska nog köpa en soffa på ikea och flytta in den i salongen :I

Dagens Låt:
Booka Shade - Tickle

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha, jag lovar att din röv kommer hålla :P xD

2007-05-29 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback