Un baawalooor

Ute- eller hemmakväll: Beror på umgänget
Salt eller Sött: Sött
Lyx eller budget: Lyxar ju hellre men kvittar.
Sommar eller vinter: Sommar <3
När är du Född: 1987-10-28 (28Oktober fyller jag alltså 20)
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukbyxor/Shorts + T-Shirt
Favoritfilm: Requiem for a Dream

Har du barn:
Nix men vill ha nån dag ;>
Födelseort: Motala
Smeknamn: Selle
Favoritfärg: Svart, Vitt & Rött
Drömprins/prinsessa: Geez... henne hittar man förhoppningsvis :)
Har du varit kär: Mjo
Favoritlåt: Sander Van Doorn - Back by any Demand
Maträtt: Kyckling i kokonötssås + chili med ris till
FavoritResemål: Japan
Tycker inte om: Falska människor
Senaste sjukhusvistelse: När Adde bröt foten
Favoritdricka: Nått kolsyratvatten MED SMAK
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Dom är täckta med plancher och vinyl-omslag så... alla?
Vad gör du när du är uttråkad: Sånnahär test/svarsformulär

Missbruk:
EDM Musik
Vän som bor längst från dig: Johanna (Åland)
Vad retar du dig mest på: Störande småsaker, typ ljud eller nått
Läggdags: När jag blir trött/Så att jag orkar upp imorron
Husdjur: Nix, men jag vill ha en katt :\
Skostorlek: 42
Syskon: Nää
Favorit pålägg: Ost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Unicef
Bästa bok du läst: Jag och böcker är inte bästa vänner asså :\
Är du Internetberoende: Nej
Favoritparfym: Lacoste Röd
Gillar du snö: Nej pallar inte ens tanken
När köpte du något åt dig själv sist: Hmm, mat igår?

Vilken film såg du på bio senast:
Pirates 3an
Senaste köpta skiva: Mac & Mac - Rippin Base
Favoritgodis: Bilar & Polly ;>
Studier eller jobb: Fast jobb, tack.
Bästa kompis/ar: Morot, Adde & Henke
Innerstad eller liten ort: Innerstad
Någonting jag tycker om med mig själv: Ansikte & Hår kanske..
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kroppsbyggnad för tillfället
Detta är jag rädd för: Diggar inte håriga spindlar
Tre saker jag vill ha varje dag: En puss, God mat, Bra musik
Tre saker jag absolut inte kan göra: Rida (Ja sitta på när den går va ju lätt men jag menar ahh...), Halsa en flaska Vodka, Gå till stureplan och rå-steka.
Detta tycker jag om att göra: Dja <3, Gå på rave, Mysa med fint sällskap
Detta vill jag just nu: Gå hem från praktiken, Sova
Detta borde jag inte göra just nu: Skrika till chéfen att han kan dra åt helvete?
Bästa känslan: Rave feeling
Värsta känslan: Att bli lämnad
Något jag vill ha i present: CDJ-1000mk3 x2 + DJ800 Mixer
Detta har jag på mig just nu: Vita Levis pjuck, Svarta stuprör, grå cardigan, svart/vitt randigt linne.
Favoritkläder: Shorts + T-Shirt
Stjärntecken: Skorpion
Färgen på mina ögon: Melerande; Grön/Blå
Min längd: Typ 1,80
Önskar jag var bättre på: Att dja
Dagens dryck: Lär bli Mjölk
Senaste sak du sa: "- Jag skickar 5st 12'or av Hird till London"
Vad tycker du om dina grannar? Både bra & dåligt
Laddar du hem musik och film från internet? Mjo de händer
Vad är det bästa med julafton? MATEN <3

Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv?
Mor&Far, morot, adde
Vad föredrar du för sorts filmer? Spänning & Budskap
Solar du ofta? solarie? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Pistage
Har du varit deprimerad? Jorå
Tar du droger? Gills musik?
Är du kär? Nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback