Tråka...


namn: petter
födelsedag: 28 oktober
födelseort: motala
uppvuxen i: motala
bor: motala/hultsfred/stockholm
ögonfärg: melerande blå/gröna
hårfärg: ljusbrunt/blont
längd: 180 cm

FAVORIT
färg: svart,vit & röd
plats: soffa eller nått bra hak med polare
bok: uhm.. inte läst på flera år.

spel: guitar hero 2, twister när man e packad
drog: housemusik
fordon: biogas bil
affär: carlings
CD: marcel woods nya och queens of the stone age nya
artist: orka skriva alla?
aktivitet: dj:a

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: varje morron och innan fest?
gnälla: neh tjänar inget till
skrika: bara på rejv ;>
sova: yes please.
klä dig i svart: beror på årstid :|
gå till kyrkan: inte vart där sen högstadiet
röka: feströker la då & då
ljuga: måste man så måste man
hata folk: hmm ja de finns ett par
lita på folk: finns kanske 1 ja litar på

NÄR
läste du en bok senast: nåt år sen
var du på konsert senast: Sven Väth den 16 Maj 2007
köpte du något senast: Vinyler ;>
svor du senast: Igår
sjöng du senast: innan Väth, om man nu kan kalla de sång xD
klagade du senast: länge sen..

VEM
saknar du: Mamma & Pappa :\ Tanja, Mona, Manju, Emilie, Albin, Johnny, Adde & Solen
vill du slå: Djurgården
kramade du sist: Jennifer
vill du vara som: jag vill va mig själv.
sårade dig sist: Kommer inte ihåg.
vill du bli galet full med: Orkar inte dricka nu asså...
gjorde dig riktigt glad senast: Annelie's bilkörning
fick du sms från senast: Emilie
ringde dig senast: Jennifer
är vackrast på jorden: Öh... vet inte.

HAR DU
förföljelsemani: nope
tvångstankar: mjo jag vill tillbaka till gymmet
färgat håret: ja i 7an typ..
brutit några ben någon gång: nix jag e hård ;>
några piercings: neh, men de e fint på endel men tror inte de skulle passa på mig
egen dator: yeh
gjort bort dig rejält: på bk förra året
bra självförtroende: duger la
komplex: de har väl alla litegrann
kysst någon: ja
varit/är kär: jao
rymt hemifrån: haha nej
tuttat eld på nåt: jupp, en äng bland annat ;>

HUR
går du: rakt?
svarar du i telefonen: På mobilen: "Gud" "Kungen" "Du har kommit till numret du slog" "Petter" "Ah?" Hemtelefon: "Ah de e Petter" "Petter" nått sånt kanske ;>
mycket pengar har du: typ 3500 kanske
ofta bäddar du sängen: typ aldrig ;> jag har hört att kvalsterna trivs bättre när dom får värme, så de e mitt försvar :)
ofta städar du: haha nej, men tar la tag i de när de ser allt för helvetiskt ut
många stör du dig på: massvis

TROR DU
att du kommer bli något: klart man gör de
på gud: nae
att det finns nått efter döden: deprimerande och börja tänka på de när man e 20?
på rymdvarelser: Ja för fasen! dom kommer snart! xD
att folk tycker om dig: klart de finns folk som gillar mig, men samma sak åt andra hållet
på ett liv efter detta: asså sluta med dom här frågorna? - Nää dör man så e man dö.

Dagens Set:
Sven Väth - Recorded Live at Cocoon Club - Frankfurt - April 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback