Seriöst.. Vem orkar läsa min blogg numera? :b

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jao

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nix

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga va jag vet

4. Vad åt du senast?
Gulaschsoppa

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej

6. Har du varit med i en rättegång?
Mjo

7. Är du polare med grannarna?
Haha, både ja o nej :P

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Engelska måttlig Portugisiska, Tyska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Har inga

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Vette fan

12. Gay?
Nae

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
1 gång

14. Har du äggat någon?
Yeh

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nope men hade planer på att täcka skolan på studenten men de bidde aldrig av :/

16. suger det här?
Nerå kör på.

17. Har du varit på stranden?
Japp <3

18. Har du haft en stalker?
Mjo ;S creepy shit yao

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Putte Wallman eller nått

20. Hur bra är din syn?
duger la

21. Har du varit på ett party?
Ja? Ere rejv eller?

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Redan gjort

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Lider du av en psykiskströrning? - Jag har ingen bror.

24. Har du varit utomlands?
En jävla massa

25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha ja xD

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Glömt namnen på dom :§ länge sen iaf

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
I guess so

28. Var är dina syskon just nu?
Har ju inga så - I pappas pung?

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte

Sopa, han/hon som gjorde de här missa fråga 30 ;/

31. Vilken tid gick du upp imorse?
7

32. Vad ska du göra i helgen?
Gå på fotboll

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag är inte van att människor gillar mig, så nu känns det läskigt"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Håller på o bli de men igen men senast var i januari typ, de va sjukt vare

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Sven Väth

36. Vad finns i din bakficka?
Min plånbok

37. Har du färglinser?
Nein

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Väcktes av nått mongo som ringde från dolt nummer på min mobil >_<

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Slår på väckarklockan

40. Vad ska du göra efter det här?
Leta upp ett nytt test och försöka tråka bort resten av dom 3timmarna och 20 minutrarna jag har kvar på praktiken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback