Le Mercredi

En till dag börjar på de här bygget, ja ni har väl fattat vad som händer här numera. Yeah, precis ingenting. Börjar faktiskt få lite hemlängtan nu, Adde slog mig en pling när jag satt på tunnelbanan igår innan jag skulle till bion, jag saknar fan den saten... På tal om bion så var den väl rätt bra, tyckte inte de va den bästa i Pirates triologin men den dög väl.

Hoppas bara att de kommer lite värme när jag kommer hem, jag behöver lite ljus i livet och sinnet... fan de där lät lökigt men ja... De e lite sådär grått just nu, vette fan varför men jag e liksom inte lika glad som jag brukar vara eller nått... Inte vart så pepp de här året. Nått e snett... hoppas jag kan snirkla ut vare kan vara.

Fortfarande inte pepp på festivalen asså, den känns liksom inge speciell... Kanske för att jag inte direkt hunnit med att räkna in den i "kalendern" direkt. Men de kommer nog när jag kommer ner till äckelhålan Hultsfred igen.. Inte direkt sugen på att åka tillbaka dit asså... Men de blir ju bara 2 veckor där sen gör man festivalen och drar igen. Men jag blir så jävla less på tanken att behöva bo där 1 år till, inget jag ser fram emot direkt :/

Men vi tar sommarn först, hoppas de blir en soft sommar, typ jävligt surt att man inte har nått jobb alltså. Skulle verkligen behöva ett nu. Ska kolla med mitt gamla dagis om jag kan få vara där eller nått, annars blire väl att attackera hela släkten med förfrågningar. Aja kanske skriver mer sen.. tjo

Dagen Låt:
Kaskade - Sorry (Dirty South Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback