Heaven or Hell?

Heaven
Club Heaven, London

Mjo asså de här är bara för segt, efter ca. 6veckor på DNM har jag typ inte gjort ett skit som vart riktigt ordäntligt vettigt, visst asså jag har fått gå på lite föreläsningar och minglat med slippsnissar (om de sistnämda nu är en merit?) Anyway, jag trodde att jag skulle få göra lite mera konkreta uppgifter än att sitta ner och bränna skivor och städa lager. För det är ungefär vad jag fått göra, och jag vet inte hur mycke arbetsförberedade det är eller inte men det känns ju inte som någon direkt enorm bedrift att sätta i och plocka ur en skiva lägga de i en plastficka och lägga på hög. Dessutom får man inte betalt för skiten, jävla praktik asså... Får helt enkelt hoppas på att nästa praktik blir bättre, mycke sämre kan det nog inte bli. Kan ju isf inte lasta allting på dom, de är ju faktiskt bara ett vädigt litet företag med 3 anställda som är väldigt upptagna med sina egna uppgifter, och att sätta in mig i ett stort projekt när jag bara är där i 3 månader lite drygt kanske är lite svårt för dom att ta över efteråt. Men i ärlighetens namn skulle jag faktiskt aldrig vilja jobba här, deras humor är på en så hög/låg nivå att jag knappt fattar. Men men, de kanske har med ålderskillnaden att göra med. Så nu sitter jag här iaf på arbetstid och plitar ner lite ord eftersom jag inte fått en arbetsuppgift på ca 2 veckor, det kommer lite random då och då typ "- Kan du plasta in alla dom här visitkorten" eller att man ska rigga upp en mac eller att man ska lägga in lite fysiska skivor på musikdatorn.

Men hoppas att de kommer bli lite roligare när Morot kommer upp, för till och med helgerna e ju onajs när man inte direkt har någon man känner sådär skitbra som bor här. Visst asså de finns ju söta och rara personer här upp de e ju inte de. Men man har ju liksom mera... connection med dom man har haft som polare i flera år. Kommer fan inte ens ihåg hur länge jag känt Morot. Men de ser iaf bra ut nu:

16 Maj - Sven Väth @ Mondaybar,Stockholm
19 Maj - John & Jesper Dahlbäck @ Grodan,Stockholm
27 Maj - Sander Van Doorn, Marco V, Judge Jules @ Heaven, London

Sen kommer det säkert dyka upp nått random med, fan festivalen närmar sig med... Men för mig så känns den liksom inte inbokad ens, inget direkt sug efter den.. Kan ju kanske eftersom jag aldrig velat gått på den riktigt och att dom inte signat några bra elektroniska akter, visst boys noize kanske men han e typ random. Skulle vart på festivalen 2005 istället då Chris Liebing öste galet ;D - På tal om honom, så surfade jag in på hans hemsida igår (eftersom jag inte har nått bättre för mig på jobbet) och till min förvåning så letade han praktikanter, genast så pitade jag ner ett fint litet mail och skickade iväg. Har ju dock inte allt förstora förväntningar eftersom det antagligen är ett gäng andra som också skulle vilja vara där, men de va ju värt ett försök iaf.

Sommar snart med, hmm... vet inte vad som kommer hända, förhoppningsvis kommer jag kunna ragga till mig ett jobb när det blir släktträff annars blir väl att ligga på playan 24/7 och få lite sol. Nått amn inte kan få här i Stockholm ;P sitter ju inne hela dagarna och "jobbar" - Ska se om jag kan få gå tidigare idag, de e ju trotts allt fredag. Fan va jag spammat nu, men tyckte bloggen behövde de, den har ju vart mer eller mindre död ett tag nu. Men eftersom man inte har nått bättre för sig så kanske jag kommer plita ner lite ord om dagen så andra kan roa sig av attt läsa mina tankar, jag vet ju att de finns fler som har LIA och sitter i lite samma sitts som jag ;> Over and Out.

Dagens låt - Ett set faktiskt men ja ja ;):
Nic Fanciulli & James Zabiela (One+One) - Essential Mix Miami WMC Special - 01-04-2007

Kommentarer
Postat av: Emilie

YAAAY :D Det är lite rulle här i bloggen för en gång skull. Jag tycker ganska synd om dig när du sitter där x_x då är det tom med roligare att gå gymnasiet med de där jäkla veckorna vi håller på med ( och ingen fattar vad jag snackar om YAAY) :D

Hoppas du o Morot fåre Lajbans i helgen :D jag ska göra så gott jag kan imårrn men det lär ju inte va några som har sånt hår på skallen som jag letar efter x''D YES, jag går efter hårsvall. MOHAHA. Eller jag vet inte vad jag pratar om nu nej o_O

2007-05-11 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback