Dagens...

DAGENS ROP: Un Baawaaaloooor (Magnum reklamen, ska faan remixa den sen :)
DAGENS SAKNAD: Päronen, Adde, Tanja, Manju, Mona, Sophia, Emilie, Johnny, Ida, Albin, Henke, Emma, Lollo
DAGENS GLÄDJE: Inte kommit än, men kan ju fira med att de bara är 1 dag kvar på praktiken efter denna :D
DAGENS JOBBIGASTE: Sitta här o glo ?
DAGENS MAT: Köttfärssås och Spagetti
DAGENS ALLVAR: Att presentera min sammanställning av musik
DAGENS LEDSAMHET: Att behöva dra från Stockholm
DAGENS AVUNDSJUKHET: Stekarn som kommer in och spyr pengar runt sig på jobbet >_> ge mig lite cash?
DAGENS NYTTIGHET: Paprikan på mackan imorse ;)
DAGENS SKRATT: Inte blitt nått än
DAGENS LÅT: Guy Gerber - Belly Dancing
DAGENS ORD: Öka
DAGENS ONT: Mage :\
DAGENS SLISK: Snubben på tunnelbanan med back-slick så gelépartiklarna nästan ville hoppa av håret
DAGENS SNUSK PRAT: Elin's romantiska bad :b
DAGENS SNABBASTE PRAT: Hälsade god morron på snubbarna här: "- Morrn" "- God morron"
DAGENS ÖNSKNING: Att klockan ska bli 18:00
DAGENS "NEJ!": SL-Kortet gick ut
DAGENS JAG MÅSTE GÖRA: Handla ett nytt bajen-matchställ
DAGENS "JAAA, DET FUNGERADE!": Inte blitt nått än
DAGENS ANDRA LÅT: Alexkid & Chloe - Afterblaster (Mazi & Duriez Remix)

Kommentarer
Postat av: grymmast i sverige

ahhhhh.. mycisgt att höra att du saknar mej, dock inte saknad mest, men jag var jue i alla fall mer saknad än, henke, emma och lollo :P:P.. haha

2007-06-03 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback