Fest

Blivit mycke av den varan nu, efter man var klar på nedanstående företag var det direkt ner till infernot i Hultsfred. Ja, ska mn va ärlig så var det ju inte direkt kaos med jobb där heller men de kom efter ett tag. Alla var så uppstressade så man kunde tro att man fortfarande var kvar i Stockholm. Men festivalen i sig var kul, vi filmade Rookie-scenen och streamade ut det på nätet. Filmades i shift och tyvärr kom jag i den gruppen med 2 natt-filmningar, men det var perfekt för de gjorde att jag fick se de jag ville se:

Wolfmother
Billy Talent
Korn
Justice <3
Surkin
Özgür Can
Amy Winehouse

Såg också lite av diverse Hawaii band på avstånd men jag digga inte den scenen iår synd som fan att Razorlight ställde in, diggade inte Lemonheads som spelade istället för dem så mycke så jag gick. Missade även Gentleman och Boys Noize men men, jobbar man så kan man ju inte få allt. Huvudsaken va att jag fick se Justice och Wolfmother. Inte att glömma att jag somna ifrån Slagsmålsklubben tycker de va illa av arrangören att lägga spelningen 04:00 på dom.

Shit, idag ere midsommar. Inte direkt pepp på att supa skallen i bitar som resten av Sverige men jag har bestämmt att ha en fest i trädgårn med lite polare. De låter schysst och rätt lagom.

Dagens låt:
Amy Winehouse - Rehab

Kommentarer
Postat av: krillan

meh... gick du när lemonheads spelade ;p

Postat av: Selle

Jupp, långhåriga gossar som jag inte diggade nej.

2007-06-27 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback