Trash me.

Ush, allt känns skit just nu, jag vill bara prata med någon som förstår mig men de finns ju fan ingen på den här jävla planeten som JAG kan vända mig till när JAG måste prata. Jag är bara där för alla andra som vanligt, löser mina egna problem genom tid. Tror fan de e min bästa vän, tid. En jävligt seg vän men han är bra på att läka sår, men men snart kommer det nog nått som passar mig med.

Idag hare inte hänt speciellt mycke, de var fest igår folk sprang runt fulla som kossor överallt men jag hade bestämmt mig för att inte dricka nått (m jag e tråk). Adde slaggade iaf hos mig, han sov förlänge enligt honom och det va därför han va trött ;> Annars idag har jag hjälp pappa få vedgrejen på plats och fajtats med bina som byggt bo i hörnet.

Snart ska iaf jag & Adde ner till bion o glo på Simpsons de ska iaf bli lite kul :) han mår ju bra kul o se gossen lycklig igen. Vi hörs

Dagens låt:
Booka Shade - Around You (Quiet)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Aw. Den ständiga frågan som dyker upp då och då. Jag vet vad du menar. Eller alltså det där med att vända sig till någon. Jag menar, jag pratar ju. Eller fan, svårformulerat eller vadå >.< Vi tar det på msn eller telefon istället någon dag då, så får vi se vart det leder. Det är kasst att må skit - wow jag är duktig på slutledningsförmåga.
puss hjertajerker.

2007-07-28 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback