Tidsfördriv.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Ingenting de va en bild på en brud på ett moln :s

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min Vinyl-back <3

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Eurosport News

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:50 [Den va 18:31] - Keft!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vinden som tar tag i min gardin.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Typ 30min sen, solade o läste tidningen,

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Musikbutiker på nätet.

8. Vad har du på dig?
Underkläder, t-shirt och shorts

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nope

10. När skrattade du senast?
Idag, med johnny åt något ;>

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En massa rejv-plancher, hammarby-hockey tröja, hyllor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Japp en flygande ill lila älg som flög genom huset, läskigt vare. Den som trodde på föregående påstående borde få spö ;> Men seriöst, hmm nae.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Utmaning? va faan...

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Fantastic4 2

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Decks, en massa vinyler och låtar, körkort, bil, RESA GALET.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Ryser av ljudet som låter när man drar läder mot läder.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Krossa guerillan i afrika och all korruption.

18. Tycker du om att dansa?
Ere rejv eller?

19. George Bush?
Avgå.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Seth / Xina

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Yeah, kanske drar redan i Januari.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Gud: "- Tjena fan"
Jag: "- E jag dö eller?"
Gud: "- Japp du dog på ett rejv när Chris Liebing spelade battle mot Sander Van Doorn när lasern kom på och dom helt plötsligt drog på fetaste klassikern Southern Sun när solen höll på o gå ner och du hade en bärs i näven på stranden:"
Jag: "- Men de lät ju najs men endå asså..."
Gud: "- Esh men ta en bärs o slappna av ffs"
Jag: "- Ah gött tack mannen behövde de"
Gud: "- Men jag har rejv här med, gudalikt ljud men ingen dj, eru taggad?"
Jag: "- KLART SOM FAN!"
Gud: "- Ere rejv eller?"
Jag: "- YEPP"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Whatever.

Dagens låt:
Armand Van Helden - Ultrafunkula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback