Riddles that follow me around

Ibland känns saker bara sura, även fast man försöker gör abra saker så får man enbart negativa saker tillbaka. Känne som man lika gärna kan stanna hemma och inte göra ett piss istället för att ta arselt ur vagnen och försöka. Somliga är inte gjorda för varandra andra sitter som hand i handske, men när det känns som att de bara är en del som försöker få saker att gå frammåt och den andra inte så blir det bara kaos.

Känns som jag sitter i en bubbla nu utan att de händer något, dagarna flyter på och jag vet knappt vilken veckodag det är. Tror jag bara vill komma bort från allt snart, få lite tid o tänka över saker o ting för nu ere fan ba en stor soppa. Kanske den där LiA platsen i landet i väst ändå skulle kunna locka lite...

 
You are my state of mind. The ryhthm that you make me feel inside is thicker then my blood. I'm relax my body through my veins, make it take my body and my brain. Just let it go un-lock those chains, it's thicker then my blood.

Dagens låt:
Billy Talent - A devil in a midnight mass

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ups, jag känner en liten gnutta bitterhet i det hela och jag kan förstå dig. Det är hemskt vad människor är otacksamma - och jag känner mig ganska skyldig själv på den punkten. Det blir att man vill ha massor och är dålig på att ge tillbaka skälv.
Svårt att få alla att gilla alla och matcha perfekt, det är väl något som aldrig kommer fungera. Tänk om det skulle kunna vara åt det andra hållet, att det gick att acceptera människor bara sådär hejvilt.
Det där med veckodagarna känner jag igen, jag fick fråga min pappa om det var måndag idag eller inte och om det var idag jag skulle köra lektion, man blir så himla rastlös och tänker inte. Fy sjutton. Aja, mej gillar dig. Puss

2007-07-09 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback