My bed is made, it's in the ground.

Tror ja gvet vare var som gjorde att jag mådde piss nu, snackade med mina päron om de nu och vet inte om de känns någe bättre. Det kommer bli en sånn jobbig börda som liksom tär på en hela tiden och bara växer. Jag får fan panik påminner lite om när jag får en klaustrofobisk upplevelse eller nått. PALLA >_<

Förutom att jag kom på vare va som va skit så har jag inte gjort så mycke idag, kilade ner till arbetsförmedlingen och jag fick känna av den extremt dåliga nya regeringen vi har fått. Ingen A-Kassa åt mig liksom så nu blire o leva snålt hela sommarn = jag blir la nykterist.

Ända roliga jag fått höra idag är att vi kanske ska åka till Irland (jag,mamma,pappa & farbror) och se på när Hammarby krossar Cork City i Intertoto-cuppen. Det blev ju ingen helsingborgsmatch, kanske bra de för de hade inte vart så kul att åka motorcykel i regnet i alla fall. Hoppas bara grabbarna tvålar dit nord-tyskarna ordäntligt.

Dagens låt:
Queens of the Stone Age - No One Knows

Kommentarer
Postat av: Öne

Jag vill också till Irland :O
Men vad jobbigt att de e ngt som inte är bra =/. Bara o säga till om du behöver snacka. Du har ju varit så snäll mot mig så det minsta jag kan göra är att lyssna lite på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback