Heartshaped Box

Alla har en ko i Örebro!

Yeah plåtar införskaffade och fett taggad på att se Bajen ta sin första bortaseger iår, jävlar va jag ska peppa dem ;> Uhm annars idag hare inte hänt så mycke, vakna av åskan som mullra på rätt gött. Regnet kom men sen försvann allt lika fort igen. Sen ringde Adde och sa att han skulle komma förbi så skulle vi gå o gymma ;> Efter de kom jag hem o käka krubb. Sen degat vid datorn nu.

Annars så händer de la inte så mycke, funderar på om jag ska hänga med J&A till Gotland eller Morot till London, har ju inte råd med båda men får se. Han o jag skaka ju hand på att vi skulle åka dit i Våras och jag kommer ju endå trätta J&A på fotbollen så lutar ju åt London på nå vis.

Päronen funtar också på nån resa säger dem men de e ju lika random som vanlig, packad väska iaf, för när som helst harom handlat biljetter o då ere bara att haka på fort som fan!

Dagens låt:
Digitalisim - Zdarlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback