Broken Box

I helgen var Annelie och Jennifer på besök här hemma, de kom ner för att se Takida (och Mustach men de blev ju inte så pga ja w/e) Anyway, dom kom på Fredagen och va här tills Måndag :) Jag tyckte det va kul att dom kom. Tog mest upp de på slump om att dom skulle komma hit och tänkte inte mer på de, sen kommer Annelie och berättar att du va fett pepp på att komma. Väl här så har vi inte gjort allt för mycke, pga att vissa i min närhet inte vart lika pepp på att hänga med på saker som jag har vart men men...

Vi har iaf vart på festivalen, spelat minigolf, solat&badat - bara haft det sommrigt soft sådär. Imorse var första morronen jag vaknade och de var helt tyst i rummet, det som kändes så himla mysko när dom precis hade kommit hade nu blivit en sånn vana att jag faktiskt saknade dem :s (vet de låter lökigt, men som morot säger: KEFT!) Uhm nu framöver har jag fasen inget planerat, ska till AMS imorrn, var inne på deras sida med idag och ansökte på 3 jobb men de lär la inte bli nått...

Kanske ska till Helsingborg imorrn om pappa mår lite bättre och se på när Hammarby krossar rednecksen från skåne. Men de beror ju såklart på om jag får tag i biljetter, såg ju mörkt ut på ticnett. Vette fan om jag vill stå brevid klacken eller om de e värt de att sitta på sittplats.. De e inget för mig längre, men lär väl kanske sitta när igen sen när jag e 80bast och fortfarande som alltid grönvit.

Annars känns typ allt jävligt skumt nu, vette fan va som händer riktigt. Egentligen ere nog inget speciellt men jag har en sånndär konstig känsla i magen att nått e fel och kommer inte på hur jag ska bli av med den. Får la försöka klura lite på de.

Dagens Låt:
Nu Nrg - Butterfly

Kommentarer
Postat av: Öne

Får man säga gullunge?
Tack så mycket för att vi fick komma!

Postat av: J

hahah va gullit XD

2007-07-09 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback