Grannar...

Grannar...

Nu räcker det, pallar inte mer, jag måste faan flytta. Mina grannar tar livet av mig dom öser galet mitt i veckorna måndag,tisdag,onsdag,torsdag ända fram till klockan 03:00 - 04:00 och har ingen hänsyn
till att folk kanske vill sova under veckorna. Sen bestämmde sig jag och rickard att festa te det på min födelsedag på en fredag, men då kommer grannarna upp och klagar! och vi efter tjaffsat med dom
litegrann stänger av för att vara schyssta. Sen går hela helgen och vi tänker att vi ska få sova ut på
måndag eftesom vi hade sovmorron, men Onae då ska dom börja spela igen. Då blir Rickard pissed
som fan och kutar ner en gång, dom säger "- vi skulle bara ge igen" FÖR VAD?! sen blir det iaf tyst
i 10 minuter. Rickard snörar på sig skorna igen ner och är 1mm från att göra en Rob på nissen i dörren.
han ber så heeeeemskt mycke om förlåtelse och det är faktiskt tyst.

Anyway, jag måste härifrån asap, palla grannar med sånnhär attityd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck off grannar ^^

2006-11-16 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback