Forgive, Never forget.

Sand And Flowers
    To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead.

    Love isn't a decision. It's a feeling. If we could decide who we loved, it would be much simpler, but much     less magical.

    Maybe I wanted to hear it so badly that my ears betrayed my mind in order to secure my heart.

    A good listener is not only popular everywhere, but after a while he gets to know something.

    Life is something that everyone should try at least once.

    ---

    Det har snart gått 1 månad, känns fortfarande som jag ligger på stranden och tittar uppåt himlen. Varför
    vart det såhär? varför tog jag ut mig så hårt när jag en då inte fick något tillbaka? De här måste sluta nu
    känns redan som hon gått vidare och de borde jag med. Får helt enkelt ta och skärpa mig nu, det                 lova ju jag mig själv. Tur att de finns folk som stöttar mig, för de här var nog största gropen jag klivit i.
    Mycke kärlek till er, ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Therese

fint

2006-10-25 @ 22:19:43
Postat av: Emilie (Ja du vet ju vem -.-) :D

Jaa, alltså mu och hej. ( jag vet inte varför jag har det som hälsningreplik, jag kanske gillar den?) :D Men i alla fall. Det är det där som jag har fått hört om va? Det måste vara äckligt jobbigt med att veta att de bara kan gå vidare sådär och att man tydligen inte betytt mer. Men Usch, gubben :D Du klarar det som fan

2006-11-06 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback