Musiclink

Musiclink

Jahapp, i Måndags hade de krismöte på skolan. Jag skulle nog vart där men nej det ville inte min kropp. Jag kunde bara inte röra mig så sjukt trött, dum nog hade jag stannat uppe sent efter bilfärden ner. Dom kom tydligen fram till någon bra lösning på de hela o nu har vi jobbat rätt hårt med en radioshows uppgift. Hoppas den blir klar tills imorrn sen kan ja ta tåget hem igen iaf inte någon snäll själ åker förbi Linköping och släpper av mig.

Annars har veckan vart rätt grå o trist som de flesta, i helgen var det inte heller nått speciellt ös... får vänta 3 veckor då jävlar är det ös xD Marcel Woods på fredagen på BK sen på Måndagen är det Red Hot Chili Peppers på Globen, galet taggad till det asså.

Ska ta se andra halvlek av den här matchen nu, ser inget bra ut för mitt arsenal tyvärr :\ ligger under med 0-1 i halvlek, FORZA NU FÖR FAN >_<

Dagens låt:
Plej - And so lay the land

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUMMA UNGE:D DET ÄR KENT SOM HAR DAGENS LÅT OCH DET LÅTER KUL MED KRISKRIS xD

2006-11-21 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback