Hultsfred

Hultsfred

Blä, va e detta? Kan ju börja med att säga som dom sa i tv programmet bullen som gick på svt runt 1994 "-Det är inte tåget på bilden som medverkar i filmen". Men det jag skulle säga var i alla fall att jag börjar få nog av det här. När man sätter sig på tåget efter en skön helg hemma i Motala/Linköping är man oftast trött men endå belåten. De första veckorna såg jag fram emot att komma till Hultsfred för att utbildningen verkade ara så enormt bra. Men ack så fel man kan ha, den vecka som nyss gått (v.45 -06) har i princip enbart vart 100:- som gått åt helvete, i måndags gick våran lärare igenom hur man sätter upp microfoner i olika rum, det kändes som han lika gärna kunnat ge oss ett kompendium på 1 sida så vi kunde läst det. I Tisdags var alla elever på plats men då var inte läraren där, idag Onsdag kom jag till skolan för att höra "-Är du klar med uppgiften kan du ju...ehh... gå hem." men jag fick endå i uppgift att planera en radioshow som man ska ha nångång i SLUTET av månaden. Så nu åker jag hem till Motala igen efter en vecka av ingenting, bara slöseri med 200:- för att ta mig fram och tillbaka och typ 200:- mat... Fortsätter det såhär kommer jag faan ringa till skolan och fråga om vi ska göra något överhuvudtaget innan jag sätter mig på tåget i 4 timmar för att komma ned igen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Uh, kass dag eller? :D Det verkar inte vara det roligaste kanske.. och jag förstår dig. Samma sak som att förlora fyrahundraspänn på en resa till sthlm till en människa man trodde var en vän xO Och sen bajs och böver på det hela -.-' Men men, jag hoppas att du skäller ut dem åt helvete mycket så att de lägger av. Det är förbannat irriterande när man redan lever på ingenting alls.. :D yay ^^
Pusshaj.

2006-11-08 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback