Hemlängtan

116400-19

Asså även om jag åker hem varje helg, så känns det alltid lika segt att ta sig tillbaka till Hultsfred. Vet inte om de beror på att skolan är som den är eller om det bara är hemlängtan? Dom 4 månaderna jag vart här har dock gått ruskigt fort. Der har vart roligt och så men någonting saknas och när jag kommer hem till Motala eller Linköping släpper den där klumpen en aning, är det hemlängtan eller är det nått jag har hemma som jag kan ta med mig och göra saken bättre? Och jag som ska till London på praktiken. Där blir nog allting så himla nytt så jag har nog inte tid att tänka på de. Men saknar sommaren som var... Den vart sjukt najs, men nästa kommer bli bättre med Hultsfresfestivalen och sen efter det roadtrip till Loveparade i Berlin, Tyskland *Längtar galet*

Idag har jag gått o skolan från 9 imorse tills i princip nu... klockan är 19:00 känns som en sjukt dryg dag. Massa pillande med ljud, kalla golv, regnrusk.... blä >_< Ser ut som skolan ligger lite före för en gångsskull dom har redan börjat julpynta, eller så ska dom ha fest imorrn på torsdagspubben o fixar för de...

Dagens låt:
Plej - Evum (Cloud Remix)

Kommentarer
Postat av: Emilie ^^

Gahh, jag vet vad du menar när du säger hemlängtan. När jag hade praktik, och det var liksom bara i två veckor var jag uppe i västerås med therese och jag dog efter två dar för att det var så hemskt att vara där :/

2006-11-24 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback