DANA @ BK

116400-13

GALET ! GALET ! GALET ! GALET ! GALET ! GALET ! GALET ! GALET !
Shit, Dana var på Sverige besök i fredags på Halloween och fy faan vilket
ös hon hade med sig. Tror aldrig BK har vart så hett som i fredags de va
smokfullt, man hade knappt en kvadratmeter att dansa på och varmt var det
men vad gör det när Dana smiskar på låt efter låt med brutalös i :D

Svenskarna Under Sun hade warmup den här kvällen och dom gjorde det
riktigt bra, men det märktes när Dana tog över decksen, vilken kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet inte ens vem hon är x'D är jag dålig då? :O jag känner mig som en hemsk människa o.O UHU! :D

2006-11-06 @ 20:19:58
Postat av: Selle

Nae, de e lugnt ;b hon e inte så känd bland icke-edm intresserade. Så du är skonad den här gångnen men nästa gång blir det smisk från mina trädgårdstofflor!

2006-11-07 @ 10:28:54
Postat av: Anonym

HAHA x'D HAR DU SÅDANA? :O

2006-11-16 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback