Brevlåda

116400-17

....

Ja, när jag kom hem idag låg det här på dörrmattan. Jag har pratat med en speciell och asball tjej ett tag på msn o hon ba "- jag skickar ett brev då" - sure, tänkte jag. Sen igår (14 nov -06) sa hon "- Nu la jag de på lådan" - Yeah right ;) idag ba WTF!? xD Där låg ett enormt nedkladdat litet brev ;D De förgyllde en annars ganska seg dag. Jag var sjukt morrontrött imorse, kom knappt ur sängen, när jag väll satt upp blickade jag med  öga ut över mitt rum. Då slog det mig, FAAN SÅ HÄR SER UT, det är kläder verkligen överallt. Disken från igår låg kvar i köket... "- Esh de tar jag sen" - har blivigt lite mycke av den varan på sista tiden ;D men men bor man i en grabblya ska de väll inte se ut som hemma hos mamma o pappa elle hur? :P

När jag först satte mig ner med brevet i min hand och hällt upp ett glas mjölk, tatt 2 stycken Extra Starka o lagt på tungan så börjar det plinga från datorn. Det var albin, jag försöker VÄLDIGT ingående berätta att jag fått ett brev i min brevlåda som inte såg ut som en räkning... Som vanligt (xD) så fattar inte albin ett skit, så han ringer o frågar vad som hänt. Efter en stund fattar till o med han... (WOW!) Efter det börjar han snacka om den där mattanten vi hade på gymnasiet som tydligen fått... va faan äre hon säger nu i de där tv programmet som gick på 4ran som ingen kolla på med... ehh skit samma... uhm ja ehh.. tydligen fått upp ögonen för albin, nu är hon som värsta freddie kreuger och förföljer stackarn med sms o telefonsamtal :< albin är rädd för ida som hon heter, känns det iaf som :b petter tror iaf inte albin kommer säga till ida att sluta för albin gillar nog ia litegrann endå.... MEN de finns ett problem, Ida playar tydligen folk och petter vet att om det finns nått i världen albin hatar så är det players... och fjortisar(fulla så är det okej dock - YES! *handshake*) Så jag vet inte hure kommer sluta asså...

Åter till brevet, som var riktigt bamseskoj och läsa xD du kan de där med o skriva Emelie ;D Jag flina typ efter varje mening :b Mer sånt tack, ser gärna att flera skriver brev till mig de va faan roligt o få jue, lite dyrt o skicka men grymt mycke roligare o får än ett tråkigt mail :D

A la Albin @ slutet:

Dagen låt:
Hird - Keep You Kimi (Plej Remix)

ah juste, Dagens Ps:
Albin föresten han är på bild längre ner på sidan :) bestämmde sig för att gå på en liten diet för viktminskning, han bestämmde sig för gröt och morötter i 14 dagar, hans polare satt där o fetade med pizza o grejer o albin satt där med sin gröt o morötter... De roliga med hela grejen är att albin bara gick ner 5 hekto HAHAHAHA xD oh shit så jävla illa :P

Kommentarer
Postat av: albin

jag är fan inte segfattad.. du som är sämst på att förklara för mej på msn.. du måste ju förklara så jag fattar.. annars är det ju fusk.. men seriöst, vi ska fan börja skicka brev till varandra mannan.. bästa någonsin jue.. vi är kungar på att yra, att ingen av oss kommit på idén att skcika brev förut..

och jaja. jaja.. jag satt med morötter i mina två veckor.. och den jävla gröten.
men vågen ägde mej igår i alla fall.. + att min röst är helt pajj och min näsa helt trasig, sjuk så in i helvete.. så idag tänker jag tröstäta.
så det så.. stoppa mej.. försök du.. helevet heller.. godis och massa flötkäk för hela slanten och så ska jag gå upp och se på en sån där kass jävla "amrikanska-unga-söta-osynliga-college-tjejen-blir-kär-i-skolans-mest-populära-kille-där-hans-flickvän-är-populärast-på-skolan-och-som-blir svarsjuk-när-den-osynliga-flickan-börjar-umgås-med-den-populära-killen-film"...
såå det så..

hat bra mannne.. älskar dej sötnos, gudomligt
nästa helg blir det party @ hultsfred med babas bilar och IM PREPARED, tyyp geten, och motor med..
kul..
peace..

2006-11-15 @ 13:09:39
Postat av: selle

Ehh jag förklarar ju som jag gör på telefon ;D bara att du e så seg att du inte uppfattar text som tal :b

Jag ska faan inte stoppa dig, ät för helvete, hjälper de inte o banta ere bara o ösa på :P

haha älskar dig med :P (föresten? sötnos lät lite väl gay :P) Ja ffs babbas i helgen ska bli så jävla gött o ta en re-match på den. motor? du menar morot hoppas jag ;) japp sen blire ner på metropol o dricka hojtar olja :)

2006-11-15 @ 13:14:23
Postat av: Emilie

NAAAAAW :''D VI HAR ETT GAYPAR I BLOGGEN ^^ nu blir jag alldeles nostalgisk ^^ När och var ska ni gifta er? :D Jag vill komma tack om jag får och se på.

haha, men ärligt Petter xD Brevet alltså, jag satt med det i en timme och funderade på om det var tråkigt eller inte x'D Fan ta dig om du inte skickar ett brev tillbaka ;D Du har ju adress o allt. Tyckte du om Jimmy Jansson förresten? ;D

2006-11-16 @ 13:05:34
Postat av: Petter

Asså, de e inte gaylove, på vintern är det kallt, det är bara överlevnad xD

Haha det ägde ;D jarå det kommer, ska bara komma på vad jag ska skriva i de först, du plita ju ner 4 sidor :|

Uhm, inte lyssnat på han vet inte vem det är ens va faan :P borde jag veta vem det är? :O

2006-11-16 @ 22:14:13
Postat av: Emilie ^^

SÅ DU MENAR ATT NI GÖR OANSTÄNDIGA SAKER MED SAKER SOM JAG INTE PRATAR OM MER ÄN MED THERESE? x'D Det är som i fängelsefilmer "Fuck, vi tar han i duscehn" o_O Eller nu var jag överdriven, sorry xD Men s äre o_O

JAMEN! jag fick ju komma på fyra sidor :O Det var ju fan rena mordet på min hand men kul var det :D:D

Du borde veta att han är världens sämsta sångare och att jag hatar honom. "VI SKA GUNGGUNGGUNGA DU OCH JAG TRALLALALLA" så sjunger han. USCH,

2006-11-16 @ 22:14:41
Postat av: Emilie

Marie Serneholt så att jag spricker. Radioaktiva förjävliga räkor.

2006-11-16 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback