Taggad helg!

116400-26

Nu vare dags igen, efter en månad av nagelbitande och svårt att göra av med rejvnerverna är det äntligen bk igen, och denna gång ingen mindre än en av mina stora favoriter. Hörde honom första gången live när Trance Energy 2004 var på en radiokanal jag satt och lyssnade på samtidgt som jag slösurfade runt, jag var så sjukt trött innan men när den här mannen öste på med låt efter låt som var galet bra kunde jag inte sova. Jag bestämmde mig då att jag bara måste se honom, och vilket tillfälle? han kommer ju nästan till min tröskel med sina decks.  Jag snackar givetvis om Marcel Woods. Jag är så sjukt laddad att jag var tvungen att mixa några av hans mästerverk, finns att tanka
här

Men det är ju inte allt som kommer upp denna sagolika helg, because it won't stop! På måndag kommer nämligen grabbarna från Kalifornien på besök i Globen, Stockholm. Ja, givetvis snackar jag om:

116400-27
Red Hot Chili Peppers

Detta kommer bli min andra höjdpunkt på helgen(?) Jo, juste dom spelar ju på Måndag :] Hoppas dom är lika laddade som jag är för annars kommer jag sno Chad's trummpinnar och ösa galet ;D

Dagens Låt(ar):
Marcel Woods - Cherry Blossom
Marcel Woods - Advanced
Marcel Woods - Flora
Marcel Woods - Fauna
Marcel Woods - Time is running out

Kommentarer
Postat av: 59

JAPP nu ede rejv

2006-12-07 @ 13:24:50
Postat av: Emilie DU VET VEM!

ja du är ju allt knäpp o_O det visste jag från första gången eller nått :D

2006-12-13 @ 08:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback