Längtar

116400-25

Yes, I do.
Hade tenta idag i ljudteknik, de var rätt svårt. Trodde jag skulle ha nytta av mina kunskaper som dj vid mixerbordet bland annat. Men icke det var massa annat på provet, får bara hoppas det går bra.

Längtar galet till nästa helg, kan man inte bara hoppa över denna helg och hela nästa vecka? Liksom, både Marcel Woods på BK som kommer bli galet bra sen på måndagen så ska jag ju till Globen och se på Red Hot Chili Peppers. Kommer bli en toppen helg de, men nu i helgen är det nog bara att spara pengar som gäller. Måste ju ha råd till julklappar med, inte för att jag vet va mina päron vill ha men får nog börja fråga dem snart, jag vet ju iaf vad morot ska få xD

Men nu ska jag nog ta och sova igen lite timmar, mina grannar hade nämligen fest fram till 05:00 inatt eller imorse om man så vill och jag hade tenta vid 10:00 så jag har inte sovit så mycke inatt..

Dagens låt:
Emslice vs Denga - Sumo (Original Mix)

Låter som:
Electro-house / Tech-house / 8-bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback