God Jul & Gott Nytt År

116400-30

Nu var det jul igen :] älskar den här tiden, men det är något som gör att det inte blir samma känsla. Just det VAR E SNÖN?! fattar inte riktigt om andra länder får samma julkänsla som vi som brukar ha snö. Jag får i alla fall inte samma känsla utan snö, det känns mera som en grå midsommar än jul gör mig nu :s

Men men hoppas det tar sig tills den där närsynte röde snubben som rökt på galet kommer och flyger in med sin släde och säck :] Återkommer igen nästa år... God Jul & Gott Nytt År.

Dagens Låt/Set:
Armin Van Buuren - A State Of Trance - Yearmix 06

Kommentarer
Postat av: Emilie DU VET VEM!

Det kändes ganska patetiskt att sitta vid granen igår. Jag saknade de stora snöflingorna läskigt mycket. Jag gottade mig åt att min morfar tog sig en rackare till maten istället och att han såg ut att må bättre. Hoppas du fått en fin jul i alla fall :)

2006-12-25 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback